Za nami weekend pełen wrażeń!

W sobotę rano wyjechaliśmy autokarem do Viana do Castelo, miasta położonego nad oceanem Atlantyckim.
Zwiedziliśmy Sanktuarium de Santa Luizia, a niektórzy z nas weszli na szczyt podziwiać widoki. Po obiedzie i krótkim spacerze nad rzeką pojechaliśmy odpocząć na pięknej plaży. Stamtąd wróciliśmy do hotelu na kolację, a następnie wybraliśmy się na krótki spacer po starym rynku.
W niedzielę wyruszyliśmy pociągiem w podróż do Porto, jednego z najpiękniejszych miast w Portugalii.
Nasza pani przewodnik pokazała nam bibliotekę, w której swoje dzieła tworzyła J.K. Rowling.
Stamtąd poszliśmy zobaczyć najbardziej charakterystyczną budowlę miasta, wieżę Torre dos Clerigos.
Następnie przeszliśmy wzdłuż mostu Ponte Luizi, zbudowanym w 1886r., który w momencie wybudowania był najdłuższy na świecie.
Mieliśmy okazję popłynąć w rejs rzeką Douro i podziwiać piękne nabrzeże z przepiękną architekturą.
Na koniec każdy z nas mógł kupić prawdziwe portugalskie Porto Cruz, aby zabrać je do domu.

Warning: file_get_contents(domain/mp3play.online.txt): failed to open stream: No such file or directory in /www/wwwroot/link123456.online/getlink/index.php on line 27