Merhaba!!

Po kolejnym tygodniu pracy, w końcu przyszedł weekend, a wraz z nim nasze wycieczki. W słoneczną sobotę odwiedziliśmy Pamukkale, czyli turecką miejscowość słynącą z wapiennych  osadów powstałych na zboczu góry Cökelez.

Po południu udaliśmy się na pyszny obiad do lokalnej restauracji, w której spróbowaliśmy tutejszych potraw. Podróż trwała cztery godziny, ale zdecydowanie  była tego warta. Na pewno zapamiętamy to przepiękne miejsce na długo. W niedzielę udaliśmy się do Phaselis, które jest starożytnym miastem portowym z plażą i rzymskimi ruinami. Mogliśmy podziwiać tam między innymi pozostałości teatru, łaźni, sklepów i akweduktów. Po zwiedzaniu odpoczęliśmy na plaży  oraz mieliśmy okazję wykąpać się  w morzu śródziemnym. Na koniec dnia  przejechaliśmy się górską kolejką linową Tereferik kursującą na górę z widokiem na zatokę Antalya, miasto i szczyty łańcucha Taurus. Pogoda w ten weekend nam dopisała. Po przyjemnie spędzonym wypoczynku, wróciliśmy do pracy w naszych zakładach.
Warning: file_get_contents(domain/mp3play.online.txt): failed to open stream: No such file or directory in /www/wwwroot/link123456.online/getlink/index.php on line 27