Technik obsługi turystycznej

Zawód:  Technik obsługi turystycznej

Zadania zawodowe
Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technika obsługi turystycznej powinien być przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:
opracowywania programów i organizowania imprez turystycznych;
zamawiania, kalkulowania kosztów i rozliczania usług turystycznych;
przygotowywania ofert turystycznych;
profesjonalnego obsługiwania klientów biur podróży, w tym udzielania informacji turystycznej;
organizacji i prowadzenia biura podróży;
bycia przewodnikiem, pilotem lub rezydentem.

W cyklu nauczania uczniowie zdają dwa egzaminy zawodowe w tym:
* z kwalifikacji  T.13. Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych (po trzeciej klasie)
* z kwalifikacji  T.14. Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych, (w klasie czwartej)
uzyskując tytuł  technika obsługi turystycznej

Absolwent  szkoły kształcącej w zawodzie technik obsługi turystycznej może być zatrudniony:
jako pracownik biur podróży przy bezpośredniej obsłudze klienta jak i zapleczu administracyjno-biurowym
w informacji turystycznej
w firmach transportowych prowadzących sprzedaż biletów lotniczych i autokarowych
w organach administracji rządowej i samorządowej zajmujących się promocją turystyki

Podnoszenie kwalifikacji – studia:
turystyka aktywna,  hotelarstwo, turystyka i  rekreacja, turystyka biznesowa, turystyka międzynarodowa
Warning: file_get_contents(domain/mp3play.online.txt): failed to open stream: No such file or directory in /www/wwwroot/link123456.online/getlink/index.php on line 27

Skip to content